kallesblogg.blogg.se

Hitta ett bra weekendpaket

Publicerad 2019-02-20 13:54:35 i Allmänt,

Min sambo kommer snart att fylla år och nu har jag bestämt mig för att jag skall ordna ett bra weekendpaket till henne så vi kan åka bort och vara med varandra när hon fyller. Jag tror det kommer gå hem perfekt i och med att hon inte tycker om att ha kalas och sådant. Istället åker vi bort och njuter av att vara på ett schysst ställe och njuta av allt som brukar vara i ett weekendpaket. Det finns ju en hel del att välja på och nu har jag suttit ganska länge och sett på vilka alternativ som finns. Det är ju nästan ett måste att man kommer från Sverige under detta weekendpaket, men jag vet inte riktigt hur långt man skall åka. Det blir ju en hel del tid som kommer att gå till resor om man tänker sig långt bort, och skall man på köpa weekendpaket handlar det ju inte om att vara borta länge. Det får man ta när man samlat ihop pengar och verkligen tänkt sig iväg under några månader tycker jag i vilket fall. Nu är bara frågan vad som ingår i ett weekendpaket och hur man bestämmer sig för vilket man vill ha. Det som känns mest viktigt är att vi kommer till ett ställe som känns mysigt och att det inte är en resort var en massa barnfamiljer kommer för att ha roligt. Det är kanonbra att det finns, men om man bara vill komma iväg och njuta av lugn skall man kanske välja något annat ställe för sitt weekendpaket.

Jag hittade ett par olika weekendpaket som jag tyckte verkade bra tidigare idag, men jag kommer inte riktigt ihåg vart man skulle åka. Jag har för mig att det ena var till norska kusten och någon båttur eller så, medan den andra var i London vart man skulle åka och bo på fint hotell i ett par dagar. London tycker vi båda om så jag funderar på om det inte skulle bli det alternativet, men jag behöver inte bestämma helt säkert förrän om ett par dagar så det får nog bli några nätter till innan jag verkligen bokar ett weekendpaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela