kallesblogg.blogg.se

Vad kostar det att köpa ett förstoringsglas?

Publicerad 2019-02-20 13:52:48 i Allmänt,

När man söker efter förstoringsglas som är en bra uppfinning om du frågar mig, verkar det finnas en hel del olika märken och varianter där vissa kostar en hel del och andra är riktigt billiga. Vad är det för skillnad mellan förstoringsglas och kan man lika gärna köpa ett billigt om man bara vill att det skall funka? Det kanske är som med en hel del andra saker, att mode och reklam spelar in men jag har faktiskt inte kommit på att det varit reklam för ett speciellt förstoringsglas. Det skulle nog vara riktigt märkligt ifall någon gjorde. Jag tänker nöja mig med någonting under hundra lappen, men vi får se vad det finns för olika alternativ när jag kommer till affären. Kanske man skall ta det dyrare i vilket fall. Det kanske är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela